fredag 25. april 2014

Posebukse til gårsdagens bursdagsbarn (Lykke 2 år)

Fant en oppskrift på en utrolig skjønn buksemodell i et av Nøstebarns oppskrifthefter. Artig å strikke og veldig fin på, synes jeg :-) Lua er også en god gammeldags modell fra Nøstebarn. Har strikket begge i garn fra Drops Alpakka. Til dette settet hører det også med en genser, som jeg ikke er helt ferdig med ennå. Har litt monteringsarbeid som mangler. Skal prøve å "tvinge meg" til å få det gjort i løpet av helga. Jeg er dessverre ikke så glad i montering. Så her i huset ligger det mange umonterte prosjekter rundt omkring. Egentlig litt dumt, for når en først setter i gang går det jo fort unna.









1 kommentar:

  1. Så utrolig skjønn! Nydelig sett på ei nydelig tulle :) Det er så mange flotte seleshorts/posebukse-mønsteret nå at jeg får lyst på flere unger bare for å kunne kle de opp i de fine plaggene;)

    Gratulerer med toåringen!

    SvarSlett